Mgr.
Michal Bumbálek
Assistant professor
tel:
e-mail: 10064@post.jamu.cz
UČO: 10064
Lukáš Rieger Dramatic Acting Department
Study |
---|
DIFA D-DRAUM (ukonč.)
|
DIFA M-DRAUM CINHER (abs.) (ukonč.)
|
Workplace | Function |
---|---|
Ateliér činoherního herectví Lukáše Riegra | Assistant professor |
Subject | Code |
---|---|
Herectví na mikrofon | DMCL307 |
Herectví II | DMAL201 |
Herectví II – činohra | DHDL201 |
Práce se studenty ČR a DD | DHAL210 |
Subject | Code |
---|---|
Herectví na mikrofon | DMCZ307 |
Herectví II | DMAZ201 |
Herectví II – činohra | DHDZ201 |
Subject | Code |
---|---|
Herectví na mikrofon | DMCL307 |
Herectví I | DMAL101 |
Herectví I – činohra | DHCL200 |
Subject | Code |
---|---|
Tvůrčí dílna II | DTDZY06 |
Herectví na mikrofon | DMCZ307 |
Herectví I | DMAZ101 |
Herectví I – činohra | DHCZ200 |
Vstupní kurz | DHBZ112 |
Subject | Code |
---|---|
Herectví na mikrofon | DMCL307 |
Individuální herecké konzultace | DMCL405 |
Projekt 3 | DFDLY05 |
Subject | Code |
---|---|
Tvůrčí dílna I | DTDZY03 |
Individuální herecké konzultace | DMCZ405 |
Herectví na mikrofon | DMCZ307 |
Projekt 2 | DFDZY05 |
Subject | Code |
---|---|
Herecká pohybová výchova III | DHAL301 |
Herectví III – činohra | DHBL301 |
Projekt IV - Studio Marta | DHBL304 |
Projekt III | DHCL305 |
Herectví na mikrofon | DMCL307 |
Projekt 1 | DFDLY04 |
Subject | Code |
---|---|
Herectví na mikrofon | DMCZ307 |
Projekt II | DHBZ302 |
Projekt I | DHDZ302 |
Herectví III – činohra | DHBZ301 |
Herecká pohybová výchova III | DHAZ301 |
Subject | Code |
---|---|
Herectví II – činohra | DHDL201 |
Herectví II | DMAL201 |
Herecká pohybová výchova II | DHBL202 |
Subject | Code |
---|---|
Herectví II | DMAZ201 |
Tvůrčí dílna II | DTDZY06 |
Herectví II – činohra | DHDZ201 |
Herecká pohybová výchova II | DHBZ202 |
Inscenovaný zahajovací průvod | DDMZY12 |
Subject | Code |
---|---|
Herecká pohybová výchova | DHAL107 |
Herecká tvorba | DHAL101 |
Subject | Code |
---|---|
Vstupní kurz | DHAZ111 |
Herecká pohybová výchova | DHAZ107 |
Herecká tvorba | DHAZ101 |